Recenze a zkušenosti s Lepší.TV

Na základě velkého množství recenzí v médiích a pozitivních ohlasů našich uživatelů jsme pro Vás vytvořili tuto stránku. Můžete si prohlédnout zkušenosti uživatelů a také si přečíst nezávislé recenze Lepší.TV z mnoha webů.

Lepší.TV umožňuje moderní sledování televize přes internet a nabízí následující výhody: nejnižší cena na trhu, neomezené nahrávání pořadů, zhlédnutí pořadů až 30 dní zpětně, pauza a přetáčení během vysílání, 125 stanic včetně prémiových v základní ceně, jednoduché ovládání. A také sekci "To nejlepší z TV" s více než 1567 nejlepšími filmy, seriály, dokumenty a pořady pro děti.

Lepší.TV funguje v televizi, mobilu, tabletu i ve Vašem počítači.

smartmania.cz - recenze Lepší.TV

Pokud si chcete nějaký pořad uložit na později, můžete využít funkce neomezeného nahrávání. Navíc není nutné být doma u televize, záznam snadno aktivujete přímo z mobilní aplikace. Nahraný pořad následně najdete v nabídce Mé nahrávky, kde bude dostupný po dobu 30 dní. Příjemné je, že počet nahraných pořadů není nijak limitován.

digitalportal.sk - test TV boxu

Pokiaľ hodnotíme LepšiaTV, služba sa nám páči a odporúčame ju. Testovaná služba je veľmi jednoduchá a na jej sledovanie stačí iba internetové pripojenie. Medzi zaujímavé prvky patrí televízny archív. Výhodu služby vidíme v tom, že z archívu si možno pozrieť záznam pri vyššom balíku 30 dní spätne, čo je podľa nás veľmi dobré vzhľadom ku konkurencii, ktorá ponúka väčšinou iba 7-dňový archív.

medialne.etrend.sk

123Martin456: „Nedávno jsem narazil na reklamu na Lepší.TV a protože mě zaujala, rozhodl jsem se to vyzkoušet. Po zapojení a spuštění jsem byl velmi mile překvapen. Spousta stanic, je možné si jednotlivé seriály a filmy zastavovat, nahrávat, přetáčet a zpětně pouštět. Mám Lepší.TV teprve chvíli ale již teď jsem nadmíru spokojen a mohu to všem jen doporučit.“

Slovensko Slovensko   Anglicky Anglicky   Polsko Polsko   Chorvatsko Chorvatsko